کتابخانه های عمومی شهرستان دلگان

جای کتاب را هیچ چیز پر نمی کند.(مقام معظم رهبری)

کتابخانه های عمومی شهرستان دلگان

جای کتاب را هیچ چیز پر نمی کند.(مقام معظم رهبری)

۹ مطلب در مهر ۱۳۹۴ ثبت شده است

اعلام زمان نتایج آزمون استخدامی 94زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی 94 نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، نتایج آزمون استخدامی سال 1394 نهاد، نیمه اول آبان ماه از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور اطلاع رسانی خواهد شد.
لازم به ذکر است استخدام نیروی کتابدار توسط نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور از طریق برگزاری آزمون مشترک فراگیر و به صورت کتبی، توسط سازمان سنجش آموزش کشور برگزار شد. بر اساس نیاز اعلام شده، 368 تَن از میان بیش از 3 هزار داوطلب شرکت کننده در این آزمون، پس از طی مراحل قانونی گزینش به عنوان کتابدار مشغول به کار خواهند شد.
گفتنی است، هر گونه اطلاع رسانی در این خصوص تنها از طریق پایگاه اطلاع رسانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور  به آدرس www.iranpl.ir  منتشر می شود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ مهر ۹۴ ، ۱۱:۳۴
خانم بامری

                                                             پیشنهاد مطالعه در ایام محرم و عاشورای حسینی

 

 همزمان با فرارسیدن ماه محرم و نزدیک شدن به ایام سوگواری تاسوعا و عاشورای حسینی، اداره کل امور

فرهنگی نهاد پوستر معرفی کتاب‌هایی با مضامین عاشورایی را منتشر کرد.

به گزارش روابط عمومی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، اداره کل امور فرهنگی نهاد همزمان با فرا رسیدن ماه محرم و نزدیک شدن به ایام سوگواری تاسوعا و عاشورای حسینی با انتشار پوستری در قالب طرح «این چند کتاب» دوازده عنوان کتاب مرتبط با این ایام را منتشر کرده است که علاقه‌مندان می توانند با مراجعه به کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور این کتاب‌ها را امانت گرفته و مطالعه کنند.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ مهر ۹۴ ، ۱۱:۳۶
خانم بامری


محرّم، فروردین جانهاست و بهار ایمانهای سست شده و طراوت اندیشه های مرده و افسرده و خوابیده، و شکوفایی غنچه های بسته بیداری و آگاهی و ایثار و فداکاری .

فرا رسیدن ماه محرم را به عزادارن راستینش تسلیت عرض میکنم.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ مهر ۹۴ ، ۱۳:۰۶
خانم بامری

با توجه به نیاز مراجعین بخصوص کنکوری های عزیز  به کتابهای کمک درسی کتابخانه عمومی علامه مجلسی در در اقدامی قصد دارد از کسانیکه که در کنکور  قبول شده اند کتابهای آنها را جهت استفاده مطلوب به سایر همشریان جذب نماید لذا از همه کسانیکه این کتابها را در اختیار دارند در جهت افتخار آفرینی شهرستان و کمک به سایر همشریان به ما در این راستا کمک نمایند مکان مورد نظر جهت دریافت کتب میدان امام حسین-خ-جهاد جنوبی کتابخانه علامه مجلسی دلگان از ساعت 30/7 صبح الی 30/13 بعداز ظهر در خدمت شما هستیم در انجام این کار خیر خود را شریک نمائید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۴ مهر ۹۴ ، ۱۰:۳۴
خانم بامری

در در آخرین ساعات از روز پر کار دیدار مدیر کل محترم کتابخانه های عمومی استان جناب آقای زید آبادی با پدر مرحوم شیخ رحمان بامری بانی کتابخانه روستای گزگر که در فضای ساختمان اهدایی داشت گفت مجوز قانونی برای ایجاد کتابخانه از تهران اخذ شده فقط نیاز به یک سری تجهیزات بیشتر دارد که این کار در آینده نزدیک هم صورت خواهد گرفت وی از توجه پدر مرحوم جهت واگذاری مکان کتابخانه با تجهیزات موجود به نهاد کتابخانه های عمومی کشور تقدیر و تشکر نمود و گفت این کار علاوه بر اینکه اجر اخروی دارد باقیات و صالحاتی برای آن مرحوم خواهد بود که در راستای کار فرهنگی در روستا تلاش نموده و ما هم با ساماندهی به این مکان یادگار آن مرحوم را جاودانه خواهیم کرد تا همه جوانان و نوجوانان این روستا استفاده کافی و وافی را ببرند و برای آن مرحوم رحمت واسعه الهی را خواستاریم.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۱ مهر ۹۴ ، ۱۰:۳۲
خانم بامری

مدیر کل محترم کتابخانه های عمومی استان جناب آقای زید آبادی ضمن دیدار با فرماندار و بخشدار جلگه چاه هاشم و شهردار شهرستان که با هماهنگی از قبل رئیس شهرستان در محل فرمانداری برگزار گردید از توجه فرماندار سخت کوش شهرستان جناب آقای مهندس بامری و شهردار محترم جناب آقای مصطفی بامری در خصوص تشکیل منظم جلسات و پرداخت بموقع سهم نیم درصد و سایر همکاریهای دیگر را با اداره شهرستان تقدیر و تشکر نمود و از بخشدار جلگه چاه هاشم خواست در جهت مشکلات موجود کتابخانه این بخش همکاری لازم را داشته و از همکاری قبلی در خصوص امتیاز برق این کتابخانه هم قدردانی نمود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۱ مهر ۹۴ ، ۱۰:۳۰
خانم بامری


در این دیدار امام جمعه معزز شهرستان حاج آقای عظیم بامری ضمن خیرمقدم از توجه مدیر کل محترم به شهرستان ولایی دلگان تقدیر و تشکر نمود و گفت نیاز به کار فرهنگی و ایجاد کتابخانه های بیشتر در روستاههای شهرستان نیاز اساسی است و مدیر کل محترم هم از اعلام حمایت همه جانبه این اداره کل گفت تمام توان خود را برای هر چه بهتر شدن انجام خواهیم داد که مجوز کتابخانه روستایی گزگر که امروز بازدید خواهد شد از جمله این کارهها است و از پیگیری مجوز کتابخانه عمومی روستای چاه خدابخش در آینده خبر داد که نیاز به اخذ مجوز لازم از تهران دارد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۱ مهر ۹۴ ، ۱۰:۲۷
خانم بامری

مدیر کل محترم کتابخانه های عمومی استان جناب آقای زید آبادی ضمن بازدید از کتابخانه های شهرستان از نزدیک با مشکلات کتابخانه ها و کتابداران آشنا و از انجام کارههای صورت گرفته بخصوص در کتابخانه علامه مجلسی تقدیر و تشکر نمود و وضعیت موجود آنرا مطلوب اعلام کرد اما در سایر کتابخانه ها بخصوص کتابخانه جلگه چاه هاشم و کتابخانه تازه مجوز گرفته روستای گزگر گفت نیاز به توجه بیشتر دارد وی گفت مشکلات جهت رفع در دستور کار این اداره کل قرار خواهد گرفت.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۱ مهر ۹۴ ، ۱۰:۲۴
خانم بامری


انا لله و اناالیه راجعون

بار دیگر در استانه عید قربان عید بزرگ مسلمانان جهان عید بندگی خداوند دستان پلید ال سعود عده ای از مسلمانان حج گذار را در سرزمین امن الهی به خاک و خون کشید . وقلب امت اسلام را جریحه دار کرد و عزایی عظما آفرید لذا بدینوسیله مراتب همدردی خود را با خانواده های داغ دیده ی این فاجعه بزرگ اعلام و برای بازماندگان صبر جزیل و برای جان باخته گان علو درجات در بهشت را ازدرگاه خداوند متعال خواستارم .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۴ مهر ۹۴ ، ۰۷:۲۷
خانم بامری