کتابخانه های عمومی شهرستان دلگان

جای کتاب را هیچ چیز پر نمی کند.(مقام معظم رهبری)

کتابخانه های عمومی شهرستان دلگان

جای کتاب را هیچ چیز پر نمی کند.(مقام معظم رهبری)

۷ مطلب در مرداد ۱۳۹۵ ثبت شده است


با همکاری اداره کتابخانه های عمومی و اداره ورزش و جوانان شهرستان دلگان نشست تخصصی  کتابخوان با موضوع ورزش در اولین روز از هفته دولت در تاریخ 2/6/95 ساعت 10 صبح در محل سالن کتابخانه عمومی علامه مجلسی با حضور ورزشکاران و جوانان علاقه مند برگزار خواهد شد لذا از عموم مردم شریف شهرستان جهت شرکت در این نشست فرهنگی دعوت بعمل می آید.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۸ مرداد ۹۵ ، ۰۸:۳۷
خانم بامری


گروه «سنجش و ارزیابی عملکرد نهاد» در ادامه بازدیدهای خود و جهت بررسی عملکرد استان‌ها از روز بیست و پنجم مردادماه، بازدید از کلیه کتابخانه‌های نهادی و اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان را آغاز و پس از جمع‌بندی موارد و نکات مورد نظر در بیست و هفتم مرداد به ماموریت خود خاتمه می‌دهد این گروه بهمراه کارشناسان ستادی استان در روز سه شنبه 26/5/95 از کتابخانه های عمومی شهرستان دلگان بازدید و با کتابداران صحبت کردند و مسایل و مشکلات آنها را جهت انعکاس به استان و تهران یاداشت برداری  کردند.

با توجه به لزوم نظارت بر نحوه عملکرد و ارزیابی مدیران نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور از نظر تعامل با دیگر نهادها و مراجع قانونی استان‌ مربوطه، بهبود خدمات کتابخانه‌های استان، ارتقای سطح رضایت کتابداران و همکاران نهاد، انجام دقیق دستورالعمل‌ها و دقت در پایبندی به ضوابط و مقررات و دیگر شاخص‌های مربوطه، گروه سنجش و ارزیابی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور از واحد‌های مختلف نهاد، بازدید و ارزیابی می‌کند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ مرداد ۹۵ ، ۰۹:۳۱
خانم بامری


زمان آغاز به کار قبول‌شدگان مراحل گزینشی آزمون استخدامی 1394 نهاد از سوی روابط عمومی و امور بین‌الملل نهاد اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، براساس اقدامات معاونت اداری و مالی نهاد، پس از پایان اعلام اسامی قبول‌شدگان مراحل گزینشی آزمون استخدامی 1394 نهاد و انجام مراحل استخدام (دریافت مدارک، استعلامات مربوطه، اخذ تأییدیه تحصیلی و... طبق ضوابط و مقررات مربوطه) آغاز به کار این گروه از همکاران جدید روز یکم شهریور سالجاری خواهد بود.
پیش از این اسامی 347 نفر به عنوان پذیرفته‌شدگان نهایی مراحل گزینشی آزمون استخدامی 94 نهاد، از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور اعلام شده است.
گفتنی است استخدام نیروی کتابدار توسط نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور از طریق برگزاری آزمون مشترک فراگیر و به صورت کتبی توسط سازمان سنجش آموزش کشور در روز جمعه 6 شهریور 1394صورت پذیرفت.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ مرداد ۹۵ ، ۰۸:۱۹
خانم بامری


 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ مرداد ۹۵ ، ۰۸:۰۰
خانم بامری


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ مرداد ۹۵ ، ۱۱:۵۰
خانم بامری


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۷ مرداد ۹۵ ، ۰۸:۲۵
خانم بامری


۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۳ مرداد ۹۵ ، ۱۱:۲۵
خانم بامری