کتابخانه های عمومی شهرستان دلگان

جای کتاب را هیچ چیز پر نمی کند.(مقام معظم رهبری)

کتابخانه های عمومی شهرستان دلگان

جای کتاب را هیچ چیز پر نمی کند.(مقام معظم رهبری)

۷ مطلب در فروردين ۱۳۹۵ ثبت شده است


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ فروردين ۹۵ ، ۱۱:۱۴
خانم بامری

این سامانه جهت دریافت کلیه شکایات، اعلان‌ها، انتقادات، پیشنهادها و تقدیر کاربران سامانه، از قبیل: مراجعین کتابخانه‌های عمومی، اعضاء کتابخانه‌ها، کتابداران و کارکنان نهاد کتابخانه‌ها در کشور طراحی شده است.


مراجعه کننده محترم
خواهشمند است به نکات ذیل توجه فرمائید.

1- این سامانه به منظور تسهیل و تسریع در ایجاد ارتباط با مراجعین، اعضای محترم کتابخانه‌های عمومی کشور، کتابداران و کارکنان عزیز نهاد کتابخانه‌های عمومی و رسیدگی به مشکلات آنان طراحی شده است. لذا تقاضا داریم از ارسال مطالب واهی، کذب و به دور از واقعیت خودداری کنید.

2- در ارتباط با کارکنان محترم، استدعا دارد، مراتب سازمانی و سلسله مراتب را رعایت کرده و برای این منظور در ابتدای امر سعی شود، موارد و مشکلات خود را از طریق مسئولان ذیربط مطرح و حل و فصل کنید؛ در غیر این صورت، چنانچه مورد خاصی وجود داشته باشد یا مشکل مطروحه رفع نشود، مراتب از طریق سامانه به این مدیریت اعلام شود.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ فروردين ۹۵ ، ۱۲:۳۵
خانم بامری

«کتاب مطلع مهر» نوشته امیر حسین بانکی پور فرد که در کتابخانه علامه مجلسی شهرستان دلگان وجود دارد موضوع  این کتاب ازدواج و همسرگزینی  است و تلاش می کند تا در موضوعات مختلفی که شامل مراحل ازدواج از تعیین ملاک‌ها تا خواستگاری و تعیین مهر و تحقیق و….است مجموعه ­ای از راهنماها و سوالات و اشکالات مختلف را ارائه نماید و به تناسب هر فصل رجوع جدی نیز به آیات و روایات دارد.

 این کتاب شامل ۸ فصل است، که هر فصل به صورت مجزا مباحث ازدواج را مطرح می کند. فصل اول درباره «فوریت ازدواج» و روش کنترل غرایز تا هنگام ازدواج، فصل دوم درباره « احراز شرایط اولیه برای ازدواج» فصل سوم «معیارهای انتخاب همسر» فصل چهارم «آداب خواستگاری» فصل پنجم «ضرورت تحقیق در ازدواج»، فصل ششم «تصمیم گیری» فصل هفتم «نقش مهریه در ازدواج» و در نهایت فصل هشتم و پایانی «بهترین انتخاب» است که سعی شده به صورت فشرده مباحث کتاب را مرور نماید.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ فروردين ۹۵ ، ۱۰:۰۴
خانم بامری

 با نامگذاری سال ۱۳۹۵ با عنوان «سال خواندن» از طرف دبیر کل محترم نهاد کتابخانه های عمومی کشور، نهاد کتابخانه اقدام به اجرای طرح «۵۰ کتاب سال» کرده است، در قالب این طرح، ماهانه تعدادی کتاب از حوزه های مختلف توسط کارشناسان و صاحبنظران انتخاب شده و جهت معرفی و اجرای ویژه برنامه های فرهنگی به کتابخانه ها ابلاغ می شوند. به همین منظور در اولین ماه ، ۴ کتاب با موضوع دین و اخلاق، ازدواج و خانواده، دفاع مقدس و رمان توسط نهاد انتخاب شده است.

 این کتابها  شامل«پنجشنبه فیروزه ای» نوشته سارا عرفانی، «خدا می خواست زنده بمانی» نوشته فاطمه غفاری، «المراقبات» نوشته رضا رجب زاده و «مطلع مهر» نوشته امیر حسین بانکی پور فرد است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ فروردين ۹۵ ، ۱۰:۰۰
خانم بامری


سرپرست اداری و مالی بهمراه کارشناس امور کتابخانه های عمومی و عمرانی  استان از کتابخانه های عمومی  شهرستان دلگان بازدید نمودند و از نزدیک مسایل و مشکلات  را بررسی و برای آن قرار شد چاره اندیشی شود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ فروردين ۹۵ ، ۰۸:۲۳
خانم بامری


عکس کم تر دیده شده از رهبر معظم انقلاب با لباس بلوچی

تصویری کم تر دیده شده از مقام معظم رهبری با لباس محلی استان سیستان و بلوچستان .
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۷ فروردين ۹۵ ، ۱۱:۱۰
خانم بامری


         سال 1395 سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل مبارک باد.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۷ فروردين ۹۵ ، ۱۰:۴۵
خانم بامری