کتابخانه های عمومی شهرستان دلگان

جای کتاب را هیچ چیز پر نمی کند.(مقام معظم رهبری)

کتابخانه های عمومی شهرستان دلگان

جای کتاب را هیچ چیز پر نمی کند.(مقام معظم رهبری)

۷ مطلب در آبان ۱۳۹۵ ثبت شده است


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ آبان ۹۵ ، ۱۱:۴۹
خانم بامری

کتاب آئینه تمام نمای زندگی است. کتابخانه اصل زندگی است که در آن تجارب و دانش دانشمندان گردهم آمده و آماده انتقال به دیگران است. کتابداران موتور محرکه زندگی در این مجموعه هستند و تمام تلاششان ارتقاء کیفیت زندگی و تسهیل انتقال دانش و تجربیات از کانال کتابخانه به افراد است.

هفته کتاب و روز کتابدار نماد توجه به سه قشر مذکور است. امید که این نماد و در متن قرار گرفتن کتاب، کتابخانه و کتابدار عمومیت یافته و تبدیل به اصل در جامعه شده و جایگاه بی‌بدیل آنها همواره رفیع باشد. هفته کتاب و روز کتابدار مبارک.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ آبان ۹۵ ، ۰۷:۲۲
خانم بامری


نظر به در پیش بودن بیست و چهارم آبان ماه روز کتاب ،کتابخوانی و کتابدار ، به اطلاع می‌رساند عضویت افراد در این روز در کلیه کتابخانه‌های عمومی کشور به صورت رایگان و با پرداخت هزینه صدور کارت عضویت (کارت بهاء) امکان پذیر است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ آبان ۹۵ ، ۰۶:۵۵
خانم بامری


  به اطلاع کلیه اعضای محترم می‌رساند برابر موافقت دبیر کل محترم نهاد و با عنایت به در پیش بودن روز بزرگداشت کتاب، کتابخوانی و کتابدار، جرایم دیرکرد اعضاء کتابخانه‌های عمومی که نسبت به بازگرداندن کلیه منابع دیرکردی خود به کتابخانه از تاریخ شنبه 22/ 08/ 95 لغایت پنجشنبه 27/ 08/ 95 اقدام نمایند، مورد بخشودگی کامل قرار می‌گیرد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ آبان ۹۵ ، ۰۶:۵۳
خانم بامری


با توجه  به تغییر فصل بدینوسیله به اطلاع کلیه مراجعین محترم می رساند ساعت کار کتابخانه های عمومی شهرستان در پنج ماه آخر سال جاری به شرح ذیل اعلام می گردد :

1. ساعت کاری نوبت اول : 7:00 لغایت 13:00



 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۶ آبان ۹۵ ، ۰۸:۰۳
خانم بامری

بمناسبت هفته تربیت بدنی مسابقه نقاشی با موضوع ورزش و سلامتی در دنیای کودک با  شرکت بیش از 30 نفر از کودکان مهد های کودک و با همکاری اداره کتابخانه های عمومی و اداره ورزش و جوانان و اداره بهزیستی در محل کتابخانه عمومی علامه مجلسی دلگان برگزار شد که ضمن حضور شهردار محترم و رئیس شورای اسلامی شهر و رئیس اداره بهزیستی و رئیس اداره ورزش و جوانان و مسئول تربیت بدنی آموزش و پرورش در بین کودکان درپایان این مسابقه به 6 نفر از کودکان که بهترین نقاشی را به تصویر کشیده بودند از طرف شهردار محترم 3 نفر از طرف اداره ورزش و جوانان و 2 نفر از طرف اداره کتابخانه های عمومی هدایایی اهدا گردید.

 

 

 

 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۴ آبان ۹۵ ، ۰۷:۲۳
خانم بامری


با همکاری اداره کتابخانه های عمومی استان و موسسه فرهنگی ،هنری شهرستان ادب سومین نشست شب‌شعر ملی «مدافعان حرم»  با حضور پور شور مردم و مسئولین  استانی برگزار گردید.
در این نشست شاعران کشوری و استانی و مسئولین فرهنگی استان حضور داشتند و جمعی از شاعران مطرح کشور ( قاسم صرافان، حامد عسکری، علی داوودی ) و تنی چند شاعران مطرح استانی ( عبدالسلام بزرگزاده، محمد نور طاهری، عباس باقری، پیربخش هونک زهی و زهرا پردل) در وصف رشادت‌های مدافعان حرم در پاسداری از حرم اهل بیت(علیهم السلام) به شعرخوانی پرداختند.
در این مراسم همچنین حجت الاسلام و مسلمین رهداری امام جمعه موقت شهر زاهدان و مولوی دهانی از کارشناسان مذهبی اهل سنت در وصف رشادتهای شهدا و مدافعان اهل حرم به سخنرانی پرداختند.
همچنین در پایان این مراسم از تمامی خانواده‌های شهدای مدافع حرم استان سیستان و بلوچستان که در این برنامه حضور داشتند، تقدیر بعمل آمد .



 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳ آبان ۹۵ ، ۰۷:۳۱
خانم بامری