کتابخانه های عمومی شهرستان دلگان

جای کتاب را هیچ چیز پر نمی کند.(مقام معظم رهبری)

کتابخانه های عمومی شهرستان دلگان

جای کتاب را هیچ چیز پر نمی کند.(مقام معظم رهبری)

۸ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۵ ثبت شده است


 اولین جلسه انجمن با حضور حداکثری اعضای محترم در محل دفتر فرماندار برگزار شد در این جلسه فرماندار محترم جناب آقای مهندس بامری ضمن تشکر از مسئولین نهاد در خصوص تدوین سند سیاستها و شاخصهای برنامه ای سال 1395 که بنام سال خواندن از سوی دبیر کل محترم نهاد کتابخانه های عمومی کشور  نامگذاری شده  آنرا  کار ارزشمندی دانست و بر اجرای دقیق این شاخص ها در جهت پیشبرد اهداف بلند مدت و کوتاه مدت فرهنگی در شهرستان یادآور شد.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۳۰ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۰:۲۵
خانم بامری


توجه به درخواست اداره کل  مبنی بر در خواست صدور مجوز عضویت رایگان متقاضیان عضویت در کتابخانه های عمومی که نام آن ها "مهدی"است به مناسبت در پیش بودن نیمه شعبان ولادت با سعادت حضرت مهدی (عج)، به اطلاع می رساند در خصوص عضویت متقاضیان با نام "مهدی" در کتابخانه های عمومی،  عضویت این عزیزان به صورت نیم بهاء در روز یکم خرداد ماه سال جاری امکان پذیر است و حضور فرد در محل کتابخانه به منظور عضویت در کتابخانه الزامی است.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۸ ارديبهشت ۹۵ ، ۰۸:۵۸
خانم بامری


کتابداران نهاد رکورد دار دکترای کتابداری

30 درصد رتبه های یک تا بیست مقطع دکتری 94 از میان کتابداران و کارکنان نهاد کتابخانه های عمومی کشور

6 کتابدار و کارشناس نهاد کتابخانه های عمومی کشور در مرحله نخست آزمون دکتری 94 رشته علم اطلاعات و دانش شناسی رتبه های زیر بیست را به خود اختصاص دادند.
به گزارش روابط عمومی نهاد کتابخانه های عمومی کشور، بر اساس نتایج اعلام شده از سوی سازمان سنجش آموزش کشور، در مرحله نخست آزمون دکتری ناپیوسته 94 در رشته علم اطلاعات و دانش شناسی، 6 داوطلب از میان پذیرفته شدگانِ رتبه یک تا بیست، کتابداران و کارکنان نهاد کتابخانه های عمومی کشور هستند.
عادله اسعدی با رتبه 5 کارشناس اداره شهرستان تبریز، قاسم نباتعلی با رتبه 6 کتابدار کتابخانه سهروردی زنجان، سکینه قاسم پور با رتبه 9 کتابدار کتابخانه استاد شهریار تهران، زینب غیوری با رتبه 10 کارشناس اداره کل پژوهش نهاد، طاهر نصیری با رتبه 13 کتابدار کتابخانه علامه امینی تبریز و معصومه عبدالهی با رتبه 17 کتابدار کتابخانه نور زاهدان، از پذیرفته شدگان مرحله نخست مقطع دکتری ناپیوسته سال 94 رشته علم اطلاعات و دانش شناسی می باشند.
اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل نهاد کتابخانه های کشور با تبریک موفقیت همکاران در این مرحله، برای آنان پیروزی در مراحل آتی را خواستار است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۱:۴۹
خانم بامری

تصویری کمتر دیده شده از دیدار مردم استانهای سیستان و بلوچستان، جنوب کرمان و بشاگرد استان هرمزگان با حضرت امام خمینی (ره) در اوایل پیروزی انقلاب اسلامی بر روی این پایگاه خبری انتشار داده شده است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۱:۴۱
خانم بامری


بمناسبت ولادت مولا متقیان امیر مومنان علی (ع) و مبعث پیامبر نور رحمت محمد مصطفی (ص) نمایشگاه کتابی بنام عید تا عید در کتابخانه علامه مجلسی دلگان در حال برگزاری می باشد از عموم شهروندان جهت شرکت در این نمایشگاه دعوت بعمل می آید زمان بازدید همه روزه بجز ایام تعطیل از ساعت 30/7 الی 30/13 مکان خیابان جهاد جنوبی - کتابخانه علامه مجلسی دلگان.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۷ ارديبهشت ۹۵ ، ۰۹:۴۵
خانم بامری

طرح کتابخوان ماه که به معرفی 4 عنوان کتاب در هر ماه تا پایان سال اجرا می شود  با ایجاد قفسه سنتی در کتابخانه علامه مجلسی در معرض دید مراجعین محترم قرار گرفته است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۷ ارديبهشت ۹۵ ، ۰۹:۳۱
خانم بامری


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۴ ارديبهشت ۹۵ ، ۰۹:۱۷
خانم بامری


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۴ ارديبهشت ۹۵ ، ۰۹:۱۳
خانم بامری