کتابخانه های عمومی شهرستان دلگان

جای کتاب را هیچ چیز پر نمی کند.(مقام معظم رهبری)

کتابخانه های عمومی شهرستان دلگان

جای کتاب را هیچ چیز پر نمی کند.(مقام معظم رهبری)

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی سیستان و بلوچستان؛اسفندیارزیدآبادی‌ مدیر کل کتابخانه های عمومی استان،ضمن بازدید از کتابخانه های جنوب استان با مدیر مجتمع آموزشی فرهنگ شهرستان دلگان دیدارو گفتگو کرد .
زیدآبادی در این دیدار با اشاره به برگزاری جشنواره کتابخوان رضوی در کشورگفت:نهاد کتابخانه های عمومی کشور به منظور ارتقای سطح مطالعه در جامعه و همچنین ترویج فرهنگ نبوی همزمان با دهه کرامت مسابقه بزرگ کتابخوانی را برگزار می کند.و به منتخبین جوایز ارزنده ای اهدا میگردد.
وی ادامه داد مسابقه از سه کتاب اعترافات غلامان،دوست مهربان کبوترها و امام علی ابن موسی الرضا می باشد که هم اکنون در کتابخانه موجود است و علاقمندان می توانند برای خرید منابع مسابقه با 60درصد تخفیف ،به کتابخانه های عمومی مراجعه کنند.
مدیر کل کتابخانه های عمومی استان با اشاره به لزوم ترویج کتابخوانی درمیان دانش آموزان ونوجوانان از آمادگی کتابخانه عمومی برای همکاری با این مجتمع آموزشی خبر داد .
محمدزاده مدیر مرکز آموزشی فرهنگ نیز در این دیدارگفت: یکی از اهداف مهم این مجتمع ترویج فرهنگ مطالعه است.وی افزود در نظر داریم تا با همکاری آموزش و پرورش کتابخانه مشارکتی ایجاد کنیم .
محمدزاده ادامه داد برای حضوردانش آموزان مجتمع آموزشی فرهنگ درمسابقه کتابخوانی رضوی همکاری لازم را انجام خواهد داد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۱۱
خانم بامری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی