کتابخانه های عمومی شهرستان دلگان

جای کتاب را هیچ چیز پر نمی کند.(مقام معظم رهبری)

کتابخانه های عمومی شهرستان دلگان

جای کتاب را هیچ چیز پر نمی کند.(مقام معظم رهبری)

 مهندس هوشنگ بامری فرماندار دلگان در این جلسه با بیان اینکه کتاب یکی از مهم ترین عوانل توسعه پایدار هر جامعه ای است، گفت: شهرستان دلگان با دارا بودن سه کتابخانه عمومی می تواند کمک شایانی در بحث افزایش آگاهی مردم داشته باشد.اقای فرماندار عنوان کرد: تلاش برای افزایش کتابخانه های عمومی در این منطقه یکی از اهداف اصلی برای افزایش ظرفیت مطالعه در شهرستان دلگان است.

وی با اشاره به وجود سه کتابخانه در روستای گزگر، بخش جلگه و مرکز شهر دلگان، اضافه کرد: در تلاش هستیم تا بتوانیم تعداد کتابخانه های عمومی را در مناطق شهری و روستایی دلگان افزایش دهیم.

بامری ادامه داد: نقش برجسته، والا، حساس و سازنده کتاب در پویشهای تکامل آفرین فردی و اجتماعی، ناشی از گستردگی روح ارزش دانش و بینش و ابهت و اهمیت فرهنگ مکتوب در تاریخ بشری است.

فرماندار دلگان بیان کرد: پس سزاوار نیست که کتاب این عنصر با ارزش را به دست فراموشی یا کم توجهی بسپاریم.

وی با بیان اینکه کتاب دروازه ای به سوی جهان گسترده دانش و معرفت است، افزود: کتاب خوب یکی از بهترین ابزارهای کمال بشری است.

این مسئول خاطرنشان کرد: کسی که با این دنیا زیبا و زندگی بخش یعنی دنیا کتاب ارتباط ندارد بدون شک از مهمترین دستاورد انسانی و نیز از بیشترین معارف الهی و بشری محروم است.

همچنین در این نشست رئیس کتابخانه های عمومی دلگان به بیان عملکرد و مشکلات حوزه کتاب وکتاب خوانی پرداختند  و خواستار همکاری دستگاههای فرهنگی شهرستان در اشاعه توسعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی شد و از مدیریت آموزش و پرورش خواست که جهت بازدید دانش آموزان و عضویت آنها و اجرای نشست های مدرسه ای و معرفی کتاب همکاری لازم را داشته باشند تا بتوانیم در این راستا موفق باشیم.

 

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۸/۲۵
خانم بامری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی